Op deze pagina vindt u alle bijdragen aan ons digitale gastenboek.
Wij stellen het zeer op prijs als u zelf ook een berichtje achterlaat -
ook negatieve geluiden zijn welkom, mits netjes geformuleerd.
247 bezoekers tekenden u voor. Wij hopen dat u daarna ook tekent!
Ria - uit Kinderdijk
geplaatst op 21 november 2003
Groeten uit Kinderdijk, stream doet het weer. Eindelijk!
Ik luister elke ochtend bij de afwas. Groetjes, Ria.
Jan - uit Alblasserdam
geplaatst op 19 november 2003
Kunnen jullie vaker Frans Bauer draaien? In de
middag is dat altijd wel gezellig. Mvg, Jan.
Wim - uit Papendrecht
geplaatst op 17 november 2003
Mooie studio hoor. Veel knopjes. Doet me denken aan
mijn tijd bij de marine. Groet, Wim.
Familie de Bruin - uit Oud-Alblas
geplaatst op 14 november 2003
Bedankt voor het draaien van het felicitatiebericht
voor onze opa. Hij was er heel verlegen van.
Cees - uit Hendrik Ido Ambacht
geplaatst op 09 november 2003
Vanmorgen weer met heel veel plezier geluisterd
naar de ochtendshow. Trudy is een natuurtalent.
Toos - uit Alblasserdam
geplaatst op 06 november 2003
Wat een leuke jingles hebben jullie weer.
Mijn man neuriet ze de hele dag. Schiet niet op met de afwas, maar wel gezellig.
Pieter - uit Streefkerk
geplaatst op 02 november 2003
Ik kreeg vorige week een verzoekplaatje gedraaid voor mijn
vrouw, en zij was werkelijk dolblij. Dank jullie wel!
Anoniem - uit (niet ingevuld)
geplaatst op 30 oktober 2003
Iets minder hard alstublieft, mijn poes wordt er nerveus van
als ik te hard luister. Verder prima zender.
✏ Teken zelf het gastenboek:
🔥 Bezoekers van deze pagina -- sinds de laatste site-update |